Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Der er jo lidt brok med de taxier.
Sidst jeg var i København tog jeg en hyrevogn fra Kongens nytorv, og skulle ud på Frederiksberg.
Manden var araber, og vidste selvfølgelig ikke rigtigt hvor KB- hallen lå, og bad mig lodse ham derudaf.
Det der slog mig var at næsten samtlige taxier var bemandet af arabere, med et enkelt lyst hoved ind i mellem, sådan at at man næsten følte sig som hjemme, men alligevel ikke helt rigtigt.
Jeg har lagt mærke til at araberne sjældent kender adressen, men sådant er man efterhånden blevet vænnet til, hvis man ellers har kørt taxi i Bangkok, alle ved sådan nogenlunde hvor det ligger, men ingen kan finde det, når det kommer til stykket.
Nu ved jeg godt jeg er en gammel sur mand.
Det bliver man efterhånden som man opdager at røven bliver taget på en, gang på gang.
Men brokke sig kan man da stadig
Her i Sverige kan man knapt få repareret sin bil, uden der er en araber der bider en i røven.
Jeg har prøvet at lade svenskerne bide, men prisen er den samme.
Alle er lige fyldt med plat og svindel, jeg har sågar haft en dansk mekaniker i Helsingborg, der skulle ordne gearkassen på min elskede veteranbil, ham måtte jeg kassere på grund af at han bandede for meget (jyde).
Nå men hvad fanden aktierne begynder at stige, og mon ikke Verden nok skal dreje rundt alligevel.
Anarki eller Kaos.
Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
skipper skrev:
Nu ved jeg godt jeg er en gammel sur mand.
Det bliver man efterhånden som man opdager at røven bliver taget på en, gang på gang.
Men brokke sig kan man da stadig
så langt så godt
Gå til debat:
Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum
Alle rettigheder forbeholdes
Siden er optimeret til 1024 * 768