Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Overvågning.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2016 15:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857
 Status: Offline

Vores pindemand er igen gået lidt agurk.

Om det skyldes at han er ved at få lidt dårlig samvittighed over den manglende arbejdsbyrde, eller at Pia har nevet ham lidt i røven vides ikke, men noget er der sket for Muppet dukken.

Nu skal vi igen finde os i at få registreret alle vore indlogninger om dette og hint, og ditten og datten.
Efter sigende skyldes det at politiet har fundet ud af at de, måske, havde kunnet finde ud af hvem der planlagde angrebet på Krudttønden lidt hurtigere.

Jo tak, det er da kun dejligt hvis politiet får udvidet sin horisont på en behagelig måde foran PCen, med en kop kaffe og et par citronhalvmåner, i stedet for alt det bøvl med at lægge folk i benlås, sætte dem i futtog og hvad de ellers kan finde på af perversiteter.

Men helt ærligt, hvad rager det os andre, hvad har vi med det at gøre?
Jeg mener, hvad har vi gjort der berettiger at vi skal overvåges endnu mere.
Måske kan det skyldes at alle de der kloge danskere selv har stemt sig ud af Europolsamarbejdet, så nu ved de igen ikke en skid om nogen som helst, og der er heller ikke nogen der fortæller dem noget.Thumb

Så pinden er ved at blive lidt desperat, nogen skal fandeme betale regningen, og det skal selvfølgelig ikke være ham selv, eller hans noget anløbne chef, der har rigeligt at se til i forvejen.

Selv plejer jeg at pille batteriet ud af mobilen når jeg efter mørkets frembrud lusker over i supermarkedet efter lidt spegepølse og et par håndbajere, og betaler altid med kontanter.

Mig skal de fandme ikke få ram påAngry

http://www.dr.dk/...onslogning
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-02-2016 02:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

vi bliver konstant overvåger på internettet ja selv via vores visakort, på gader og i super market er der opsat video kameraer

ja selv i hjemmet bliver vi over våget af vores koner drillerdet er livet i en nøddeskal

AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-02-2016 08:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

Selv plejer jeg at pille batteriet ud af mobilen når jeg efter mørkets frembrud lusker over i supermarkedet efter lidt spegepølse og et par håndbajere, og betaler altid med kontanter.

Hvad er den af. Er hjemmebrænderiet eksploderet ? Grin
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-02-2016 09:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

ja selv i hjemmet bliver vi over våget af vores koner

Grin.
Sådan er det når man er gift med en Thaigodag
Anarki eller Kaos.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Overvågning af turister og fastboende. Telefoni 17 22-02-2017 10:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768