Konkurrencestaten.
|
skipper |
Skrevet d. 30-01-2016 03:28
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
http://www.ugebre...20368.aspx
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
|
eneber |
Skrevet d. 30-01-2016 03:32
|
Bruger
Antal indlæg: 1019
Status:
|
den forklaring springer vi lige let og elegant over |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 30-01-2016 06:10
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
http://www.ugebre...
En syg & meget naiv tankegang fra en 68 årig rød professor som nok burde vide bedre men åbenbart vil gøre alt selv sælge sin sjæl for at komme til orde i pressen manden er jo total gal og farlig for demokratiet i europa
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 30-01-2016 14:43
|
Bruger
Status:
|
"Ove Kaj Pedersen er en dansk politolog og professor i komparativ politisk økonomi ved Copenhagen Business School, hvor han var grundlægger af Department of Business and Politics."
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 31-01-2016 01:36
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
skipper skrev:
"Ove Kaj Pedersen er en dansk politolog og professor i komparativ politisk økonomi ved Copenhagen Business School, hvor han var grundlægger af Department of Business and Politics."
og hvad så
hans meninger er ikke værd at samle på, muslimer hører ikke til i DK, det gør han for den sags skyld heller ikke
|
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 31-01-2016 04:03
|
Bruger
Antal indlæg: 375
Status:
|
At muslimer ikke hører hjemme i DK eller andre vestlige kulturer kan jeg kun være helt enig i, men det gør jo ikke alle Skippers's anskuelser forkerte! |
|
|
|
IT |
Skrevet d. 31-01-2016 05:43
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
soi8 skrev:
At muslimer ikke hører hjemme i DK eller andre vestlige kulturer kan jeg kun være helt enig i, men det gør jo ikke alle Skippers's anskuelser forkerte!
hvem snakker om skippers mening og anskuelser som jeg ser og læser det, er det personen professoren "Ove Kaj Pedersen" meninger der bliver angrebet
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 31-01-2016 08:58
|
Bruger
Status:
|
Mizaru og Kikazaru har kronede dage
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
anti |
Skrevet d. 31-01-2016 10:18
|
Bruger
Antal indlæg: 186
Status:
|
skipper skrev:
Mizaru og Kikazaru har kronede dage
ak ja skipper bare du er salig i din tro så går det nok |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 31-01-2016 13:19
|
Bruger
Status:
|
Det er utroligt så meget sjov man kan have, bare ved at sende et uskyldigt link.
Nå ja, helt uskyldigt var det nok ikke.
Jeg valgte det på grund af forskriften, fordi jeg vidste det ville pisse visse af de ærede medlemmer af
For at se reaktionen skal I trykke på et link mere:
http://www.scienc...er-monkeys
Og hav så en fortsat god søndag, og husk på, at man skal passe på man ikke bliver manipuleret
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 31-01-2016 13:22
|
Bruger
Status:
|
IT skrev:
soi8 skrev:
At muslimer ikke hører hjemme i DK eller andre vestlige kulturer kan jeg kun være helt enig i, men det gør jo ikke alle Skippers's anskuelser forkerte!
hvem snakker om skippers mening og anskuelser som jeg ser og læser det, er det personen professoren "Ove Kaj Pedersen" meninger der bliver angrebet
Nu ser det så ud til at der er blevet noget af Skipper's indlæg omkring en skole pedel. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 31-01-2016 17:39
|
Bruger
Status:
|
Jeg er begyndt at blive lidt nysgerrig.
Hvor mange professorer har vi egentlig her på debatsiden.
Den ene efter den anden påstår de er klogere end hvilken som helst anden, der formaster sig til at have en anden opfattelse end deres egen.
Det meste går godt nok ud på at det stakkels svin må være, enten rød, dum i hovedet, eller han slet ikke hører hjemme i Danmark, selv om han er født af danske forældre, og opvokset her, men alligevel.
Og så skal man også tage i betragtning at mange af disse eksperter, sidder og slår mave(r) ude i Thailand.
Har I tænkt på hvorfor der er så mange danskere der lægger sig ud i solen, for at blive brune.
Og derefter håner andre for at de har en anden hudfarve?
Fælles for dem alle er at de lader som om de ved alt.
Uden at vide ret meget.
Links gider I ikke læse, hvis det ikke lige passer ind i jeres kram, men brøle i kor, det er I gode til.
Men sig mig en ting.
Har I en personlig mening I selv har fået, gennem at læse andres meninger, og har vejet for, eller imod?
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 01-02-2016 00:14
|
Bruger
Status:
|
soi8 skrev:
IT skrev:
soi8 skrev:
Nu ser det så ud til at der er blevet fjerner noget af Skipper's indlæg omkring en skole pedel. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 01-02-2016 02:44
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
soi8 skrev:
soi8 skrev:
IT skrev:
soi8 skrev:
Nu ser det så ud til at der er blevet fjerner noget af Skipper's indlæg omkring en skole pedel.
soi 8 når man bliver lidt for personlig for at sige det pænt bliver det slettet af ADM for at oprette ro og orden |
|
|
|
thai |
Skrevet d. 01-02-2016 03:42
|
Bruger
Antal indlæg: 3350
Status:
|
skipper skrev:
Jeg er begyndt at blive lidt nysgerrig.
Hvor mange professorer har vi egentlig her på debatsiden.
Den ene efter den anden påstår de er klogere end hvilken som helst anden, der formaster sig til at have en anden opfattelse end deres egen.
Det meste går godt nok ud på at det stakkels svin må være, enten rød, dum i hovedet, eller han slet ikke hører hjemme i Danmark, selv om han er født af danske forældre, og opvokset her, men alligevel.
Og så skal man også tage i betragtning at mange af disse eksperter, sidder og slår mave(r) ude i Thailand.
Har I tænkt på hvorfor der er så mange danskere der lægger sig ud i solen, for at blive brune.
Og derefter håner andre for at de har en anden hudfarve?
Fælles for dem alle er at de lader som om de ved alt.
Uden at vide ret meget.
Links gider I ikke læse, hvis det ikke lige passer ind i jeres kram, men brøle i kor, det er I gode til.
Men sig mig en ting.
Har I en personlig mening I selv har fået, gennem at læse andres meninger, og har vejet for, eller imod?
boller fra koberg ikke sandt Skipper |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-02-2016 03:42
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
soi 8 når man bliver lidt for personlig for at sige det pænt bliver det slettet af ADM for at oprette ro og orden
Ja og hvis man er fuld af løgn om andre for egen vindings skyld bliver det slettet af ADM og det er da kun dejligt at se
§11 - Følg normale normer for god opførelse.
Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med.
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|