Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
16000 flygtninge er ankommet til Danmark siden 6. September.
Et overvældende antal kan man synes, og hvordan skal man dog kunne håndtere alle disse desperate mennesker.
Jo det er da meget nemt, de allerfleste ville slet ikke være i Danmark, de ville videre til mere demokratiske lande.
Hvem husker ikke billederne af flygtningene der flygtede fra det danske Politi, af rædsel for at blive tvunget til at søge asyl der
Det lykkedes dog det heltemodige danske politi at tage 47 af dem på fersk gerning, og de blev selvfølgelig sendt retur til Tyskland
Danmark er et dejligt land, det er nok derfor der sidder så mange danskere ude i Thailand og andre steder på kloden og har fundet melodien.
Hvad man skal gøre er op til en selv, jeg har da funderet lidt på at blive svensk statsborger, hvad med jer derude i ris markerne, har I også funderet på at blive thailandske statsborgere, så slipper I for alt det bøvl med selvangivelser, pengeoverførsler og vekselkurser.
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
16000 flygtninge er ankommet til Danmark siden 6. September.
Et overvældende antal kan man synes, og hvordan skal man dog kunne håndtere alle disse desperate mennesker.
Jo det er da meget nemt, de allerfleste ville slet ikke være i Danmark, de ville videre til mere demokratiske lande.
Hvem husker ikke billederne af flygtningene der flygtede fra det danske Politi, af rædsel for at blive tvunget til at søge asyl der
Igen en fordrejning af sandheden
Meget få flygtninge forlader Danmark frivilligt
I 2014 fik 6104 flygtninge opholdstilladelse i Danmark. Blot 162 personer forlod frivilligt Danmark samme år.
http://www.dr.dk/...frivilligt For når man kommer som migrant gælde det om at malke det land mand er kommet til og der er stadig gratis ydelser til migranterne i Danmark
Hvad man skal gøre er op til en selv, jeg har da funderet lidt på at blive svensk statsborger,
God ide du passer jo også fint i det politisk korrekte Sverige men næste gang når sverigsdemokraterne får magten skifter vel så til Danmark igen
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.