Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kreditkortoplysninger
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-05-2014 11:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
 Status: Offline

Nu ruller den store skandale i DK. Kendte folks kreditkortoplysninger er blevet lækket til et ugeblad (Se og Hør). Derved har de hele tiden kunnet følge med i hvor folk opholdt sig.
Nu er det denne gang "kun" brugt til sladder, men yderligtgående ekstremister kunne jo bruge samme metode Ikke SE

Vi er nok heldige at denne kollosale sikkerhedsbrist er kommet frem på denne måde, -og ikke via en bombeShock

Mon ikke der kommer til at rulle nogle hoveder, samt sikkerheden bliver en del forbedret?

Det ender jo med at kendte folk skal gå tilbage til udelukkende at betale med kontanter.

Nu har medarbejderen hos Net´s (IBM) efter sigende kun solgt oplysninger til Se og Hør, -men hvor meget kan man så stole på det??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-05-2014 12:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Jeg tror nu mere der sidder nogle i UDBETALING DANMARK og tænker HVORFOR har vi ikke fået den ide som se & Hør havde så kunne vi havde fulgt alle vores pensionister og knaldet dem for at være udenfor Danmark/EU og bagefter kunnet havde taget store dele af deres pension fra demgodag
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
sol
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-05-2014 12:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 247

maichai skrev:
Jeg tror nu mere der sidder nogle i UDBETALING DANMARK og tænker HVORFOR har vi ikke fået den ide som se & Hør havde så kunne vi havde fulgt alle vores pensionister og knaldet dem for at være udenfor Danmark/EU og bagefter kunnet havde taget store dele af deres pension fra demgodag

godt tænkt, de er sikkert i fuld sving
maichai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-05-2014 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

godt tænkt, de er sikkert i fuld sving

Ja men det er jo ikke sikkert den går i fremtiden griner
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768