Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
Nu ruller den store skandale i DK. Kendte folks kreditkortoplysninger er blevet lækket til et ugeblad (Se og Hør). Derved har de hele tiden kunnet følge med i hvor folk opholdt sig.
Nu er det denne gang "kun" brugt til sladder, men yderligtgående ekstremister kunne jo bruge samme metode
Vi er nok heldige at denne kollosale sikkerhedsbrist er kommet frem på denne måde, -og ikke via en bombe
Mon ikke der kommer til at rulle nogle hoveder, samt sikkerheden bliver en del forbedret?
Det ender jo med at kendte folk skal gå tilbage til udelukkende at betale med kontanter.
Nu har medarbejderen hos Net´s (IBM) efter sigende kun solgt oplysninger til Se og Hør, -men hvor meget kan man så stole på det??
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Jeg tror nu mere der sidder nogle i UDBETALING DANMARK og tænker HVORFOR har vi ikke fået den ide som se & Hør havde så kunne vi havde fulgt alle vores pensionister og knaldet dem for at være udenfor Danmark/EU og bagefter kunnet havde taget store dele af deres pension fra dem
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
Antal indlæg: 247 Tilmeldt: 09.11.09 Status: Offline
maichai skrev:
Jeg tror nu mere der sidder nogle i UDBETALING DANMARK og tænker HVORFOR har vi ikke fået den ide som se & Hør havde så kunne vi havde fulgt alle vores pensionister og knaldet dem for at være udenfor Danmark/EU og bagefter kunnet havde taget store dele af deres pension fra dem