Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Er et samarbejde bare en drøm
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2009 09:56

Bruger

Antal indlæg: 697
 Status: Offline

Hej venner

Ja Manse har i dag kørt konen og en veninde til power shopping, så jeg havde jo en del tid for mig selv, og jeg sad og tænkte på de sidste dages oplevelser med de forskellige hjemmesider omhandlende Thailand. Som udgangspunkt tænkte jeg på denne side, DTW og Nielsens side, og ser man positivt på det, kan jeg jo konstatere med de nye tiltag på DTW, at den skal til at være lidt mere strømlinet, synd faktisk, men måske en nødvendighed.

Hvorfor begynder i forskellige webmastere ikke at tale sammen om fremtiden for jeres sider, og et samarbejde mellem jer kunne blive til stor glæde for de fleste brugere, som jo alligevel i mange tilfælde er på de samme sider. Reklameindtægter vil jo nok også starte at accelerere en smule også.

Det kunne jo måske være følgende:

Nielsens er jo landbrug og havebrug, hvilket den virkelig i perioder har levet op til, så hvis en person gerne vil vide noget om dette, ja så ville han/hun altid kunne finde henvisninger på de andre hjemsiders forside.

Denne hjemmeside er jo i den mere bløde ende, indtil i går, så der kunne de andre hjemmesider på deres forside sige. Hvis du vil vide mere om det rigtige Thailand, rejser og oplevelser, ja så er denne hjemmeside noget for dig, for her er vi jo mange af os gamle, der i rigt mål kan fortælle om vores oplevelser rundt i Thailand. Hvis f.eks. min kære ven Bamsen skrev om sine oplevelser ved sine rejser, rundt til alle os anderledes, ja så kunne nye måske få en oplevelse ud over det sædvanlige!

Ja så er der jo DTW. Hvis det Kim nu har startet står til troende, bliver den jo pludselig interessant igen, og det mener jeg er et stort plus, og selvom mange af os her på denne side nu er udelukket, kunne det jo være, at der igen bliver åbnet op for at de udelukkede igen kan komme med i seriøse debatindlæg. For DTW er jo den største i denne lille klub, så de skal vel ved en generalforsamling have mere vægt, men det kan måske kun være positivt!!!

Ja ham drømmeren Manse tænker mange år tilbage, da han var ansat på en lille lokalavis i en jysk provinsby, hvor der også var 2 andre aviser. Vi var alle ved de samme begivenheder. Vi tog alle de samme billeder, men den ene var socialdemokrater, den anden for Venstre folk og den sidste for de konservative. Da så der blev lidt krise, blev vi alle enige om, at der jo skulle være plads til alle uanset politiske forskelligheder, så vi begyndte at samarbejde. Sikke en succes i en årrække, men tiden indhentede dette, så de meget store opkøbte jo alt.

Kunne det tænkes, at et sådant frugtbart samarbejde også kunne komme på tale på de førnævnte hjemmesider. Jeg ved godt at den enkelte webmaster ikke vinder, men det gør brugeren, og det er vel trods dem man skal leve af????

Bare en dum tanke, som jeg selvfølgelig er overbevist om ikke kan honoreres, men man har vel som den glade Manse lov til at drømme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2009 10:37

Antal indlæg:

Ok med fare for at blive kaldt spytslikker, så vil jeg da bare sige det er da en rigtig god ide/drøm du har manse. Det er sgu da lidt sørgeligt der skal være alt det mundhuggeri der har været og det er ikke kun de sidste dage, det har sådan set stået på i lang tid.

Så når man ser sådan nogle sider ikke engang kan enes, så kan jeg på en måde godt forstå den ufred der er i verden.

Nå men lad nu være med at overfalde mig det var bare min sølle mening, og den har jeg vel lov at have.
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2009 03:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

nej Manse samarbejde er ikke bare en drøm der arbejdes hårdt fra flere sider
har jeg hørt

,,,
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2009 12:22

Bruger

Kære Jsh

Jeg tror ikke nogen kan have nogen grund til at kalde dig spytslikker, for du har aldrig været bleg for at sige din mening, for det, holder jeg utroligt meget af din person.

Når dette så er sagt, er jeg da glad for den kære yiendee’s indlæg, for det får jo den til tider skøre, drømmende, fantast og til tider positive Manse til at indse, at der også er andre, der har fundet ud af, at alt dette ballade skal stoppe, og det jo før jo bedre.

Jeg vil nu sove roligt igen, da jeg nu er fri for at tænke disse baner længere, for det har jeg jo konstateret, at der jo også er andre der gør, så jeg afventer med spænding udfaldet af disse forhandlinger, som jo kun kan været et positivt tiltag for alleThumb
jager
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2009 14:23

Bruger

Antal indlæg: 78

jeg håber da ikke man sider og forhandler at alle dem der har fået karantæne på dtw kan få lov at komme ind igen.
som i jo selv skrev i anden tråd så er der nogle der har fået flere udvisninger og dette er der jo en grund til ik.
¨å manse forsæt du med at drømme på denne side det er også rart at vide hvor du er.

jager
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2009 14:59

Bruger

Hej jager

At du ikke kan lide min person, er fint med mig, men at du vil bruge spalteplads til dine sure opstød, kan jeg ikke forstå. For det føre jo ingen steder hen, men det skal jo ikke gøre dig ringere i et fora som dette.

Håber bare du vil have en god dag, og glemme dit had, eller skal man sige mangel på pli. Jeg er bare ked af din udmelding, men jeg kan jo ikke gøre så meget ved dette, for det er jo din mening om ham Manse. Sorry….
gual
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2009 22:32

Bruger

Antal indlæg: 40

jager skrev:
jeg håber da ikke man sider og forhandler at alle dem der har fået karantæne på dtw kan få lov at komme ind igen.
som i jo selv skrev i anden tråd så er der nogle der har fået flere udvisninger og dette er der jo en grund til ik.
¨å manse forsæt du med at drømme på denne side det er også rart at vide hvor du er.

jager

ja sikke et cirkus det ville blive ... men det tror jeg heller ikke kommer på tale det forbliver en drøm

Hej jager

At du ikke kan lide min person, er fint med mig, men at du vil bruge spalteplads til dine sure opstød, kan jeg ikke forstå. For det føre jo ingen steder hen, men det skal jo ikke gøre dig ringere i et fora som dette.

Håber bare du vil have en god dag, og glemme dit had, eller skal man sige mangel på pli. Jeg er bare ked af din udmelding, men jeg kan jo ikke gøre så meget ved dette, for det er jo din mening om ham Manse. Sorry….

manse du plejer da ellers ikke at være for fin til at bruge spalteplads på dine sure opstød ... er det også mangel på pli når du gør det ??
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2009 23:14

Antal indlæg:

*DK*
2
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 17:21

Bruger

Antal indlæg: 67

hvem er det lige der er blevet smidt ud? og jeg tvivler på nettet var tilgængeligt for alle i 1970.....
bamsen
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 17:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

HEHE
Jeg tvivler da på at folk som er smidt ud fra dtw vil være medlem igen.

bamsen
Smukke
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 20:36

Bruger

Antal indlæg: 28

bamsen skrev:
HEHE

bamsen

Så fatter du da ikke en bønne af hvad manse og andre skriver
gual
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-06-2009 13:53

Bruger

Antal indlæg: 40

det er fint manse.. jeg er ikke ude på at drive heksejagt på dig jeg har bare haft et par spørgsmål og lidt kommentarer til dig men jeg giver op nu en god debattør synes jeg er i stand til at svare på simple spørgsmål og det har du ikke formået indtil nu og som du selv siger så vil det ikke ændre sig... men det siger jo også lidt om dig synes jeg ... men hvor om alting er så kommer vi ikke videre man kan ikke slå vand af en sten, det nytter ikke noget at piske en død hest eller det er som at slå i en dyne osv.

så du må have det godt fremover ( og om du vil indrømme det eller ej så tror jeg faktisk du har fået lidt ud af vores korrespondance)skaal
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-06-2009 14:11

Bruger

Kære Gual

Jeg er den første til at indrømme, at jeg har haft meget ud af dine indlæg, for det har da været oplivende for mig. Jeg håber da ikke du bærer nag til ham mansen, for det er ikke gensidigt. Du har dine meninger og jeg har mine, og uanset hvor vi lever i verden, ja så kommer vi jo ud for at mennesker ikke er ens, og det er jo bare dejligt.

Så klø du bare på med dine meninger kære ven, bare du vil lade mig gøre det samme, uden det skal over i det personlige, for så kommer mit røde felt op, og jeg kan konstatere du har det samme problem, men det skal vel ikke forhindre os i, at vi kan være som vi er… eller hvad….
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-06-2009 18:05

Antal indlæg:

bamsen skrev:
HEHE

bamsen

Nej bliver man smidt ud er der jo ikke meget ide i at søge ind igen...

.
rinpoche
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-06-2009 19:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245

Well, Jos, multi nicks viser noget andet. Vi kan jo prøve at spørge "Sune" :LOL

Jeg ser nu ikke noget odiøst i at debattørerer signer op igen under et nyt nick, blot de ikke som ovenstående forsøger at forgøgle folk at de er åh og så "ny" en bruger.

Hvis man derimod under stor primadonna ståhej melder sig ud den ene gang efter den anden, for så få dage efter at krybe til korset igen, well..... Det er decideret ynkeligt.
manse
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 10:30

Bruger

Kære Rin

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er en stor beundre din form for tilkendegivelse og tilbagesvar. Det viser trods alt, at du har en dejlig form for humor. Det har jeg enormt respekt for. Jeg er klar over at ham Mansen ikke har vundet ved nærmere bekendtskab, men det mener ham Mansen, du har gjort. Dette har givet mansen en stor respekt for din person, for du er en uovertruffen person ud i det artikulere, (jeg håber det er stavet rigtigt) derom ingen tvivl.

Manse kan ikke rigtig forstå, hvorfor du har så meget mod denne person Sune, hvem det så ellers er, men at du sammenligner denne person med ham mansen, må jo nok stå for din egen regning, men det kunne jo være at personen sune ikke er videre begejstret for dette, så synes du ikke, du skal lade den sammenligning ligge. Hvis du stadig har den overbevisning, så fred være dog med dette.

Du kunne jo sende en PB til denne sune, så får du måske svar på dine så brændende spørgsmål.

Der skal overhovedet ikke herske tvivl om manses respekt for din person, og han vil blive meget skuffet, hvis din rute skulle falde forbi sawangård og du bare fortsætter uden et besøg, ja så bliver manse godt nok lidt skuffet, men sådan kan livet jo være engang imellem, og han lever jo stadig sit dejlige liv, selv med denne skuffelse.

Jeg håber du må have en god dag eller hvis det er derhjemme en god formiddag, for du har trods alt været medvirken til, at manse vil fortsætte med sine oplæg. Det siger jeg dig mange tak for.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Thai Airways i nyt samarbejde Flyselskaber 1 10-12-2022 12:33
Hvorfor trækker vi ikke bare lod til Folketinget? Alt mellem himmel og jord 2 17-08-2019 17:22
Væk, han er bare HELT VÆK Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 16-03-2019 07:58
På heroin med en drøm om Thailand De fastboende 1 25-12-2018 01:59

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768