Freja finder på meget
|
sank |
Skrevet d. 24-04-2012 14:31
|
Bruger
Antal indlæg: 1828
Status:
|
Frejas Historie:
"Jeg er nødt til at indrømme, at jeg har tendens til at hoppe med på vognen, og jeg har prøvet utallige hud anti-aldring/rynke creme såsom Oil of Olay, Neutrogena og mange flere til at hjælpe mig til at se ung ud igen. Desværre var resultatet aldrig så godt som jeg ville have dem til at være. Men så en dag så jeg en nyhed og gjorde nogen omhyggelige undersøgelse, og fandt en måde at få mine rynker til at forsvinde ved hjælp af Relift XS & Derma Science."
Frejas hudpleje problemer var et resultat af skadelige UVA-og UVB udsættelser af mange års indirekte sollys og bruning, hvilket førte til for tidlig ældning og rynker i hendes start af r03;r03;trediverne.
Hver måned begyndte hun at lægge mærke til flere linjer og rynker i ansigtet. Tyngdekraften syntes at have en stor effekt på at trække hendes hage nedad. Selv hendes mor så på hende med det berørte ansigt og fortalte Freja Hun så meget slidt ud. Det var det øjeblik, Freja indså at det var på tide at stoppe med at spilde sin tid med produkter fra det lokale apotek og gøre noget ved det.
Hendes første tanke var at henvende sig til Botox og endda en ansigtsløftning for at levere de resultater, hun var så ivrig efter at finde. Når hun ser tilbage på det nu, har hun sagt at hun ikke vidste hvad hun tænkte! "Hvem i deres rette sind ønsker at indsprøjte sig selv med kemikalier eller gå under kniven bare for at se et par år yngre ud?" |
|
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 24-04-2012 15:23
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
Frejas hudpleje problemer var et resultat af skadelige UVA-og UVB udsættelser af mange års indirekte sollys og bruning, hvilket førte til for tidlig ældning og rynker i hendes start af r03;r03;trediverne.
hjælp hvad betyder r03;r03;trediverne |
|
|
|
sank |
Skrevet d. 24-04-2012 15:53
|
Bruger
Status:
|
Nå for søren det var min fødselsdag der smuttede med Men jeg tror det er derfor freja har været så stille ?? |
|
|
|
|
Skrevet d. 24-04-2012 18:11
|
Antal indlæg:
Status:
|
sank du kan godt opgive at finde noget til dig, det vil ALDRIG hjælpe på dig |
|
|
|
kro90 |
Skrevet d. 24-04-2012 18:23
|
Bruger
Antal indlæg: 74
Status:
|
Hej Sank
Tro ikke på JSH, selvfølgelig er der noget der hjælper.
Gammel Dansk, Det styrker, er godt, og efter nogle stykker hjælper det også på Freja's rynker, eller du får svært ved at se dem, og når du har taget et par stykker mere, kommer Freja til at ligne en "skøn Jomfru". Så ikke flere penge ud til creme, men derimod til Gammel Dansk |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 24-04-2012 18:30
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
kro90 skrev:
Hej Sank
Tro ikke på JSH, selvfølgelig er der noget der hjælper.
Gammel Dansk, Det styrker, er godt, og efter nogle stykker hjælper det også på Freja's rynker, eller du får svært ved at se dem, og når du har taget et par stykker mere, kommer Freja til at ligne en "skøn Jomfru". Så ikke flere penge ud til creme, men derimod til Gammel Dansk
Altså, jeg syntes selv jeg bliver kønnere efter et par Gammel Dansk, så mon ikke det også hjælper på både sank og freja.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
|
Skrevet d. 24-04-2012 18:31
|
Antal indlæg:
Status:
|
I har vist ikke set sank i virkeligheden |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 24-04-2012 18:41
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
jsh71 skrev:
sank du kan godt opgive at finde noget til dig, det vil ALDRIG hjælpe på dig
Måske et strygejern |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 24-04-2012 19:54
|
Bruger
Antal indlæg: 954
Status:
|
Jamen søde Sank dog, hvor har du hørt den historie, det må bestemt være en anden Freja, der er tale om.
Jeg er den heldige indehaver af en snehvid alabasterhud, helt fejlfri og uden rynker.
Jeg kunne såmænd forveksles med en dukke. Hvis jeg sad stille nok.
Syntes du jeg er stille? Pas på med hvad du ønsker dig.
Gammeldansk.. bwadr, det var dog noget hæsligt noget at foreslå, tror netop, jeg ville få rynker, hvis jeg skulle drikke denne væske. |
|
|
|
sank |
Skrevet d. 24-04-2012 20:27
|
Bruger
Status:
|
Nå ok freja ja der er naturligvis andre frejaer så undskyld ja jeg vil nu også hellere have en bajer |
|
|