Antal indlæg: 204 Tilmeldt: 23.09.10 Status: Offline
hej alle
kender du den fine forening de har fået ny formand ved navn Mr. Robert Kronberg, ham med de mange kasketter der ikke er så glad for ar svare på spørgsmål om hans skole hvorfor mon
nå han har sikkert noget at skjule lige som mange andre andre med fine titler
Antal indlæg: 38 Tilmeldt: 12.04.11 Status: Offline
Hvad er formålet med at skrive et totalt uprovokeret angreb på en navngivet person?
Jeg kender ikke Robert Kronberg personligt, men har som alle andre der følger med på diverse Thai/Danmark foraer ofte stødt på hans indlæg, og udfra det jeg har læst, virker han som en helt okay fyr.
Har du noget imod ham så kontakt ham personligt i stedet for at komme med skjulte beskyldninger, eller begrund dit angreb.
Antal indlæg: 30 Tilmeldt: 11.03.12 Status: Offline
Dalton kan kun give dig ret, for dette indlæg kan vel kun siges, at være under lavmålet, for ATM giver helt klart udtryk for, at hvad denne Robert laver er bare noget skidt...
Antal indlæg: 857 Tilmeldt: 19.12.11 Status: Offline
Dalton skrev:
Hvad er formålet med at skrive et totalt uprovokeret angreb på en navngivet person?
Jeg kender ikke Robert Kronberg personligt, men har som alle andre der følger med på diverse Thai/Danmark foraer ofte stødt på hans indlæg, og udfra det jeg har læst, virker han som en helt okay fyr.
Har du noget imod ham så kontakt ham personligt i stedet for at komme med skjulte beskyldninger, eller begrund dit angreb.
God Søndag
Dalton
mander virker som en okay fyr og hvad så, flyt du til Bangkok oplev den danske koloni du bliver forbavset, nej nok nærmere chokeret over hvad der foregår i den verden