Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Den gode videnskab
freja
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 13:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
 Status: Offline

Så er der endelig en videnskab der er tilpasset de mandlige læsere.ølkrus

http://ekstrablad...1204121100
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 14:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

freja skrev:
Så er der endelig en videnskab der er tilpasset de mandlige læsere.ølkrus
http://ekstrablad...1204121100

Grinhvis vi mænd bliver klogere når vi drikker hvad bliver i kvinder såGrin
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 15:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

godag Ja freja det har vi forsøgt at forklare Kvinder i mange år ? men det har knebet med forståelsen nej
freja
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 16:40
Bruger avatar

Bruger

Jo jo Sank det er jo derfor jeg poster det. For videnskaben lyver jo ikke vel??

Tja Pirat kommer nok an på, hvornår i festen vi taler om.

Første på aftenen er vi de smukke sofistikerede og mentalt stærke kvinder.

Efter et par glas cosmopolitane’r bliver vi som regel imponerende kloge, smukkere end gennemsnittet af de øvrige kvindelige gæster, kort sagt uimodståelige og utrolig sexede.

Efter endnu et par kulørte drinks, du ved dem med paraplyerne, bliver vi som oftest afsindig hjertevarme, svulstige og højrøstede i vores tale og intelligensen nærmer sig sinke stadiet.

Når godnat drinken er hældt inden bords, har vi nået primat stadiet, forvandlingen er komplet.
Vi er nu reduceret til nogle tomhovede grimme duller, som på en yderst utiltalende hyper sentimental måde, har behov for at krænge alle vore genvordigheder ud til alle de stakler, som stadig orker eller blot har pli til at lade som om, har en interesse i at høre på en hulkende forhenværende smuk klog og dejlig kvinde.Grin
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 18:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Efter endnu et par kulørte drinks, du ved dem med paraplyerne, bliver vi som oftest afsindig hjertevarme, svulstige og højrøstede i vores tale og intelligensen nærmer sig sinke stadiet.

Når godnat drinken er hældt inden bords, har vi nået primat stadiet, forvandlingen er komplet.
Vi er nu reduceret til nogle tomhovede grimme duller, som på en yderst utiltalende hyper sentimental måde, har behov for at krænge alle vore genvordigheder ud til alle de stakler, som stadig orker eller blot har pli til at lade som om, har en interesse i at høre på en hulkende forhenværende smuk klog og dejlig kvinde.

Noget kan der være om det Freja.
I går aftes da jeg skulle ud og luftes af min firbenede ven, så jeg der var sket et trafikuheld, og ved busholdepladsen holdt der to personbiler og så policen selvfølgelig.

Ud af bussen der samtidig stoppede, kom der langsomt og majestætisk et ungt par med en ordentlig kæp i øret, eller rettere sagt en jernbanesvelle.

Pigen gik straks i gang med betjentene, der ikke faldt i smagen just den aften.
Hun blev brysk jaget væk og kom så langsomt hen mod os, bukkede sig ned og klappede vovsen der gloede mistænksomt.

Så snoede hun sig forførisk omkring min arm, og klemte sig ind mod mig, i normale tilfælde ville jeg have klemt tilbage, men hold da kæft, hun lugtede værre end et russisk vodka destilleri lige før lukketid.

Det er nogle idioter de der polletier sagde hun kælent, joe sagde jeg, de er sgu ikke for smarte, samtidigt skævede jeg efter hendes kavaler der stod og støttede skiltet til fodgænger overgangen.

Hold da kæft tænkte jeg, godt man ikke drikker.Grin
Anarki eller Kaos.
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2012 18:36
Bruger avatar

Bruger

sarcasm Jo jo freja jeg formoder at det er iagttagelser du ligesom jeg har observeret på afstand griner
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2012 03:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

sank skrev:
sarcasm Jo jo freja jeg formoder at det er iagttagelser du ligesom jeg har observeret på afstand griner

jeg ved nu ikke rigtig med Freja, jeg tror hun levet livet i det skjulte efter devisen den lever skjult lever godt driller

her er så et eksempel på en der har fået for lidt og en andet der har fået formeget

Tysk politi redder mand fra sexgal kvinde
Mand måtte søge ud på balkon for at undgå kvinde med umættelig sexlyst
En desperat mand i München flygtede ud på en balkon og tilkaldte politiet for at få beskyttelse, efter at hans date fra aftenen før viste sig at have en umættelig sexlyst og nægtede at lade ham gå, oplyser politiet i Bayern.

Den 43-årige mand havde mødt en kvinde, der er fire år ældre end ham selv, i en bar, og hun tog ham med hjem for at have sex.

- De havde samleje adskillige gange. Men den 47-årige kvinde ville have mere, og hendes partner sagde til sidst nej, siger en talsmand for politiet

Da manden forsøgte at forlade lejligheden, forhindrede kvinden ham i det og krævede mere sex.

- Han så intet alternativ og indvilligede i det, men da hun fortsatte med at holde på ham og blev ved med at kræve sex, flygtede han ud på balkonen og fik alarmeret politiet, siger talsmanden, som siger, at kvinden også forgæves forsøgte at overtale de udsendte politifolk til "lignede aktiviteter."

Hun risikerer nu en retssag med flere anklagepunkter.

http://ekstrablad...741082.ece

Ja skipper godt man ikke drikker skål på det ølkrus
freja
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2012 18:30
Bruger avatar

Bruger

yindee skrev:

jeg ved nu ikke rigtig med Freja, jeg tror hun levet livet i det skjulte efter devisen den lever skjult lever godt driller
Ja skipper godt man ikke drikker skål på det ølkrus

Nå det tror du yindee. Jo jo man har jo nok hørt et eller andet, om det stille vand, den dybe afgrund.

Nå pyt det kan jo selvfølgelig ikke være mig, der menes, for jeg er skam en blid, stille, anstændig og ædruelig mønster borger.sarcasm

Ha ha nå hvorom alting er, kan det ikke benægtes, at der er forskel mellem ærlige og uærlige, troværdige og utroværdige, blide og voldsomme, dydig og ikke dydig kvinder og mænd for den sags skyld.

Jeg tilhører den blufærdige og uskyldige gruppe af de sarte mimoser godagog vil til enhver tid påstå mine kardinaldyder er medfødte, og ikke opøvede til dagens anledning,Grin eller er sand dyd i virkeligheden kun en hypotese??

Men yindee, du ved, en skrøne er som bekendt en historie, men alligevel en historie, som egentlig godt kunne være sand, men dog er den en løgn. Det kunne jo også være en historie, som godt kunne være løgn, men som dog er sandfærdig.

Så hvad skal vi vælge at tro på, videnskaben, historien, dig, sank, skipper eller mig ???

Tja det er efterhånden til at blive helt rundtosset af at spekulere på, sådan en fredag eftermiddag.Stres
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2012 18:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Hæ hæ freja.
Min historie var faktisk sand, men jeg glemte at skrive fulde kvinder er lige så usexede som fulde mænd, men det fremgik måske.?

Jeg har været ude at lede efter hende, men kan ikke finde hende igen hej
Anarki eller Kaos.
sank
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2012 19:50
Bruger avatar

Bruger

sarcasm freja jeg har været med til nogle Søforklaringer ? din historie ligner griner men god weekend alligevel til alle godag
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2012 04:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

sank skrev:
sarcasm freja jeg har været med til nogle Søforklaringer ? din historie ligner griner men god weekend alligevel til alle godag

iii hvor er du flink Sank, Freja,s historie griner er den værste røver og sø forklaring jeg har hørt til datoGrin
freja
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2012 07:39
Bruger avatar

Bruger

yindee skrev:
sank skrev:

iii hvor er du flink Sank, Freja,s historie griner er den værste røver og sø forklaring jeg har hørt til datoGrin

Ha ha ha ja søforklaringen kunne såmænd godt være " lånt" af en slukøret husbond, der netop hjemvendt fra en fugtig nat på den lokale, modtages i gadedøren, hvor han eftertrykkeligt afkræves en god forklaring af lille mor. Stres

Han må så med halen mellem benene og rystende af angst, i en fart må finde på en plausibel historie, der måske kan retfærdiggør, hans manglende tilstedeværelse i ægtesengen sådan en tidlig morgen. Græder

Meen sagsfremstillingen må hellere være bund solid ellers falder mors arm med den tunge kagerulle prompte.

Nu skal man jo ikke gøre en myg til en elefant, men er man som jeg, temmelig impulsstyret, kan jeg jo prøve, jeg skal bare lige have samlet i omegnene af, vel ca. 1 milliard myg.

octoplus.komikken.dk/js/tiny_mce/plugins/filemanager/files/_c/cosperier_bliver_truet_med_kagerulle_001.jpg
sank
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2012 09:30
Bruger avatar

Bruger

dans Ja freja jeg have en fornemmelse af at du var Blondine griner
freja
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2012 10:26
Bruger avatar

Bruger

sank skrev:
dans Ja freja jeg have en fornemmelse af at du var Blondine griner

Hm! ja den påstand får jeg vel svært ved at bortforklare.

Jeg har også tænkt mig at forblive blond, det faldt jo ikke i så god jord derhjemme, sidst jeg forsøgte mig med brunette- stilen, da fik jeg godt nok sat numsen i smæk højde.Grin
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
En af mine gode venner kom i dag i vridemaskinen ved SKAT. Det sjove. 2 22-11-2019 09:49
Det gode skib Selandia. Alt det andet 15 04-11-2018 07:18
En rigtig proletar men hold kæft nogle gode tekster han lavede. **Baren** 5 25-08-2013 12:47
Lad os bevarer den gode stemning. Alt det andet 19 30-08-2012 08:42
Det var dengang i de gode gamle dage **Baren** 2 29-03-2012 09:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768