Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
9/11
JackD
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2011 10:03

Bruger

Antal indlæg: 596
 Status: Offline

Nå, mindehøjtidelighden ved "Ground Zero" er overstået, lad os få nogle facts på bordet!

http://www.infowa...ars-later/

"In a special report marking the 10th Anniversary of the September 11 attacks, Infowars.com reporter Aaron Dykes examines some of the biggest smoking guns and unanswered questions of 9/11.

That catalyzing event has transformed society, thrusting the United States and many of its allies into perpetual wars in Iraq, Afghanistan, and many other states in the region. At the same time, in the name of stopping potential terrorists, a police state has risen at home-- from TSA groping to Homeland Security targeting returning veterans, constitutionalists and political activists, our Bill of Rights and Constitution have been thrown out the window.

Meanwhile, the victims' family members, suffering rescue workers and patriots have struggled for truth and justice, with no answers at all from those in power. Instead, so-called investigations have been nothing more than cover-ups.

From WTC Building 7 to evidence of demolition, subverted intelligence, the al Qaeda hoax and political grandstanding, nothing from the official story adds up... and there is every reason to persevere in the fight to bring the truth to the public's attention."
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2011 14:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

totalt lige meget det er 10 år siden sket er sket hvad er sandheden ,hvilken sandhed din,min eller vores
der døde mange uskyldige mennesker den dag, må de leve evigt hvor de end er

nej du det her er i dag her og nu og det er meget værre http://epn.dk/tem...artner=pol
JackD
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2011 15:03

Bruger

Ligegyldigt?

Temmelig frisk bemærkning synes jeg!

Kan du se forbindelsen mellem 9/11 og hvad der sker i Grækenland, og i resten af EU-zonen?

Kodeordet er "Destabilization"

yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2011 15:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

jeg skriver ikke Ligegyldigt? men totalt lige meget det er 10 år siden sket er sket

dig og mig eller andre kan have vores teorier om hvad der er sket den dag,ændre det kan vi ikke, ændre den officielle forklaring nej du de vil de ikke

derfor siger jeg lad os se på hvad der sker idag, for det vil komme til at påvirke vores hverdag fremover,her har vi måske en lille chance for at lave lidt om på den

jeg er nok for optimistdiskved ikke men hvad håbet er lyse grønt
JackD
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2011 15:57

Bruger

Fremtiden?

Tjaah, vi har da brug for at finde optimismen, måske det her vil hjælpe?

music

"Et smukt billede af en virkelighed der aldrig var" - men hvad, drømme er vel tilladt, fantasi ligeså...
eneber
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2011 09:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1019

jack d har ret lad os få nogle facts på bordet!

JackD
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2011 17:26

Bruger

Enebær!

Tak for det, men jeg mener nu mere af den her slags:

Næsten i panik, den bette Bush-knejt fra Texas, Papa´s Cocaine snorting useless POS boy!

JackD
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2011 20:15

Bruger

"Remember this, Your Government funded and trained Al-Qaeda"!

Hold ud til 1:10:34 - og den ovennævnte kommentar vil være en passende afslutning på denne yderst skræmmende dokumentar...

Holy phuck, USA, eller hvem fanden der nu styrer hele det gigantiske verdensomspændende cirkus, er da gået helt fra forstanden, grav/køb/støb en bunker, "we ain´t seen nothing yet"!

Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768