Antal indlæg: 3350 Tilmeldt: 03.07.09 Status: Offline
At 2 am On Wednesday, the Pattaya Police and Police Volunteers under the supervision of the Deputy Suppression Inspector Pol. Capt. Somchai Chai-ka-na-nu-goon came to clear Pattaya Beach Road of a lot of monkey business.
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Det er agurketid for Pattaya-policen, deraf de frivillige, og så må de stedlige politikere lige markere de er kraftige modstandere af prostituerede og almen usædelighed, bortset fra deres egen selvfølgelig.
Hvad de ellers skal leve af må guderne vide, bortset fra de 100 Bath, der nok er gledet ind på Pool og Whisky kontoen.
Nå men godt de valgte en stille periode, så det ikke greb for meget ind i den daglige trummerum med den rutinemæssige afpelsning af ofrene.
Men mon ikke kasseapparaterne klinger lystigt igen om et par dage, for det er trods alt det de lever af?
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Appropo det der med et skud i røven, så kommer jeg i tanke om en pudsig hændelse.
Jeg havde været på Visa-run til Penang, i forvirringen havde jeg pådraget mig en gonnar, antagelig på et toilet, hvad ved jeg.
Den havde jeg været så uheldig at give videre til min Tirak der blev meget opbragt.
Det var dengang vi havde en dansk læge i Bangkok, i øvrigt dronningens livlæge, efter sigende, selvom hun nok ikke søgte behandling for de samme skavanker som vi gjorde.
Stemningen var dyster må jeg indrømme, på trods af mine forsikringer om uskyld.
Vi fik begge et skud i højre balle, og forlod klinikken.
Efter et par hundrede meter begyndte smerterne, og vi humpede ind på et nærliggende værtshus, hvor vi satte os forsigtigt på hver sin venstre balle.