Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
julebrevet
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2010 13:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
 Status: Offline

fik en e-mail deler lige med alle også sank selv om han ikke fortjener det (han spiser alle klejnerne selvGrin)

www.thaidk.dk/foto1/JULEBREV.jpg

Hej alle
Julen nærmer sig jo med hastige skridt. Julelysene på balkonen er tændte. Jeg har fået lavet min jule medister. Rødkålen er lavet og smager som den skal. Flæskestegen er bestilt som jeg vil have den. Rullepølsen til frokosten efter jul er også lavet og smager som min mor lavede den,,,, dejligt… og meget mere, så der bliver også rigtig dansk jul i år i varmen.

Kan man forlange det bedre, også selvom om året har været lidt…meget… hårdt i år helbredsmæssigt. Først på året troede vi det var hjertet det var galt med, men de sagde det var lungerne, så rygningen som allerede var blevet stoppet var påkrævet resten af livet. Efter 5. indlæggelser blev man i tvivl, så jeg blev MR..CT scannet og man fandt ud af, at jeg faktisk var blevet helt rask igen, og jeg har på det felt haft det godt siden januar…..

Smerterne i knæet blev efterhånden for meget, så et nyt var påkrævet. Reservedelen er isat, og maskinen kære som smurt.
Her i sidste måned var mit venstre øje så sløret, at jeg var nødt til en grå stær operation. Jeg valgte her den nye RESTORE LINSEN. Har haft den i det venstre øje i en ugen, og det har været en succes indtil nu. Har ikke brug for styrkeglas på dette øje mere, så næste måned skal det andet øje også have en tur…

Holdt da helt op, hvor livet da bare er dejligt, og som Tue siger, nu er der jo snart kun hjernen tilbage, og her er der jo ingen håb om helbredelse……

Året har bare været så positiv. Vi har haft en masse besøg af venner og nye som nu er vores venner. Vi har været så privilegeret, at vi har fået lov til at vise disse venner rundt i området, for selvom der ikke er strand og andet smart i vores område, så er det en lille oase.

Regntiden har i år været lidt usædvanlig, for der er kommet en del mere vand end forventet, så hele vores lav område, var bare oversvømmet. Hvor vi er slap vi, fordi vi ligger så højt lige her, men mange mennesker have en meget hård tid, så Tou og jeg
var en del rundt til de meget fattige farmer familie med hvad vi nu kunne undvære af midler, som blev brugt til mad og vand.
Min 59 årige gode ven Erling døde desværre pludselig her for nydeligt. Han havde ført et meget hårdt liv med røg og spiritus, så det hele stoppede pludselig da han sad med nogle venner. RIP min gode ven Erling…

Julen er jo ikke her så farverig som i Danmark, men Tou og Ning gør alt for, at jeg skal føle mig tilpas med udsmykninger, og hele haven er bare så smuk, med alle de lys de har sat op.

Næste uge bliver anden slagtet, for så er der først rigtig julestemning..

Kan i alle have en GLÆDELIG JUL SAMT ET GODT NYTÅR
Tou, Ning og Poul
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2010 14:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Love Jamen kommer i forbi bliver der sikkert også EN Klejne til jer ? hvis i er hurtige driller Men en Rigtig Glædelig Jul til alle tykke som smalle ude og hjemme og et godt og Helsebringende Nytår ølkrus
sol
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2010 10:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 247

tak for tilbudet hjemmebag er altid det bedste ,skal desvære arbejde i julen ingen thailands tur før næste år i juli/august

en glædelig jul og godt nytår til alle skaal
nick
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2010 14:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 285

hopper lige med på vognen en hilsen fra lille mig nissefar
sula
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2010 08:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36

Også en Rigtig Glædelig Jul Og et Godt og helsebringende Nytår skal lyde her fra os 3 i Udon Thani.
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2010 14:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Thumb yindee er du bleven inspireret til den fine Juleudsmykning af en Amerikansk film ? men den er skam flot Thumb
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768