Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
FØL...
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2010 18:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857
 Status: Offline

Eller Folketingets Øl Laug overvejer nu at betale selv efter det er blevet afsløret de sidder og pimper den helt gratis, og det flere gange årligt!!

Danske bryggerier stiller helt gratis deres produkter til rådighed for vore folkevalgte.

Selv siger de at de skam betaler både medlemskontingent samt deltagergebyr, men de siger ikke hvad de penge går til, men måske går de til flere øller, hvem ved.

Hvis vi her på Thai Dk startede vort eget Øl Laug ville vi så også få gratis øl fra bryggerierne?

Næppe Ebbe, men i givet fald havde vi fået Told og Skat på nakken med krav om tilbagebetaling for frynsegoderne.

Nu er drukmåserne i den heldige situation at de selv bestemmer straffen, så den bliver nok lindrig.

Hvis der skinner lidt misundelse igennem er det helt utilsigtetskaal

http://www.dr.dk/...133029.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2010 04:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

de rager til sig alt skal være betalt af andre de er hvad vi i gamle dage kaldte for pampere rasende

i mellem tiden skal alle andtre spare og betale mere i skat rasende

hvornår får den danske befolkning nok og smide de levebrødspolitikere A.H.T.Angry
pirat
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2010 04:46
Bruger avatar

Bruger

her er de alle 71

Se de 71 politikere, der er med i Folketingets Øl Laug

http://nyhederne..../31777166/

kan vi blive medlemmer i den forening gider du lige amin eller web kigge lidt på det et gode til Thai-DK Thumb
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2010 19:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Nu ser det ud til de også er medlemmer i et Øl-Laug nede i EU, der de også sutter gratis bajere i sig.

Gratis Øl til alle er sloganet for mit nye parti som jeg vil stifte, håber I kan støtte op om detsarcasm
pirat
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2010 05:36
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Nu ser det ud til de også er medlemmer i et Øl-Laug nede i EU, der de også sutter gratis bajere i sig.

Gratis Øl til alle er sloganet for mit nye parti som jeg vil stifte, håber I kan støtte op om detsarcasm

send venligst ansøgningskema vil være medlem af dit nye parti håber jeg er værdig og vil blive medlem af det meget seriøs e parti på forhånd tak og skaal ølkrusølkrus
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768