Antal indlæg: 86 Tilmeldt: 29.03.09 Status: Offline
Jeg føler selv at fra være fattig at jeg nu er blevet rig. Efter jeg kom til Thailand for snart 5år siden og har været gift
i 4 og et halvt år og har en datter med min kone på 2år, føler jeg ikke jeg kan blive rigere.
Nu handler emnet ikke om penge men man kan vel godt være rig på andre måder.
Der må vel være mange der er kommet til Thailand og blevet beriget om man kan sige så.
Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
jeg er også rig utrolig rig meget rig
er gift på polsk med en dejlig pige som passer på mig hverdag holder mig væk fra sprut laver mad til mig hverdag vasker mit tøj ja hun er der hele tiden bare den gamle hoster lidt bliver jeg passet op i h og r
utrolig at hun gider skønt at se hendes smil se hvor glad hun er for de små ting
for penge har vi ikke for mange af pensionen er på 5125 kr på mdr
jeg takker min gud hverdag for mit liv hvad har jeg dog gjort siden jeg skal have det så godt
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 614 Tilmeldt: 15.06.09 Status: Offline
Ja jeg er også rig ( lykkelig ). Gift på 52. tyvende år. ( med den samme.) laver mad hver dag til ham, men han vasker op hver dag.
vi prøver at hjælpes ad med det parktiske, men glæder os over stadig at kunne tage til Thailand ½ år hvert år. Lykkelige for at være raske og rørige til at cykle rundt og nyde livet.
glade for hver dag at vågne og have det godt, og nyde morgenkaffen på altanen.
Antal indlæg: 697 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Hvad er det dog for noget.
Selvfølgelig har vi, der nu er på den sidste station, lov til at gøre hvad fanden (undskyld pokker) vi har lyst til.
Jeg kan da ikke se, at der skal være forskel på den enkeltes judgement i hvad der nu kan være rigtigt. Bare den enkelte nu er positiv over for sit nye tiltag.
Ikke som gamle Manse, som har en meget gammel kone med adskillige ansigtsløftninger og alt det andet. Hold da kæft. Det har kostet en bondegård, men pyt med dette, for hun er tilfreds, også selvom øjenbryn har forandret placering hehe.
Det jeg egentligt gerne vil siger, bare den enkelte er tilfreds med hans/hendes tackling af det nye forhold… Så er den store skade jo ikke sket,,,