Antal indlæg: 28 Tilmeldt: 01.04.09 Status: Offline
aaby skrev:
Jeg har de sidste dage prøvet at melde mig til på DTW, uden held.
Først prøvede jeg det samme som KIM havde gjort her på THDK, eller hvad i nu forkorter jer ned til, nemlig at bruge navnet på min hjemmeside som nick
AN
men det gik ikke.
I dag har jeg så prøvet med
knaldpot
det gik heller ikke.
Det virker som om DTW/ Kim har ændret tilmelsesreglerne, sådan at de gratis emal adresser ikke kan bruges mere. Man skal ind og have en rigtig hjemmeside, osv, for at kunne komme med nu.
Er det rigtigt KIM?
Hvordan jeg jeg, Aaby, komme med på DTW igen? Er jeg i det hele taget velkommen?
HVis Kim ikke svarer, er der andre her som kan forklare fænomenet?
DBH
Aaby
Det er nok kun DTW der kan svare dig på det
det er under en uge siden at du bekentgjorde at du ønskede dine 3 profiler slettet er det så ikke lidt underligt at du nu igen vil være medlem
Antal indlæg: 426 Tilmeldt: 16.04.09 Status: Offline
chang skrev:
Har fået karantæne på den lokale bodega fordi jeg ikke kunne opføre mig ordentligt..... Lånte så kammeratens sygesikringskort for at komme ind .... Men øv øv ....... Prøvede så med solbriller....
Gik til den lille bodega hvor andre med karantæne sidder - for at fortælle hvor dumme de andre er.
Jeg kan skam osse høre hvad d u siger, Chang, men din lille fortælling holder ikke. det er ikke almindeligt, at folk bruger deres rigtige navne, man bruger nicks, og har meget meget ofte en email adresse som er halv anonym til den slags internet aktiviteter.
Sådan er det også med de som allerede har meldt sig til AN bedat forum, som jeg er ansvarlig for.