vi kommer nok aldrig
|
DKPete |
Skrevet d. 15-11-2011 16:03
|
Bruger
Antal indlæg: 38
Status:
|
Vor herre til hest...... for det første ævler jeg ikke konstant om muslimer - for det andet er jeg enig i at man skal behandle ALLE pænt - for det tredie prøvede jeg at anskuelig gøre at racisme ikke behøver at have med hudfarve at gøre - og for det fjerde må du selv om, om du tror jeg er Thai gift eller ej, det vedkommer sådan set ikke diskussionen |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 15-11-2011 16:13
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Okey DKPete.
Nu var det sådant set heller ikke dig jeg sigtede efter.
Men det lader til at alle udlændinge er muslimer, efter FedeFinns og og flere andres mening herinde.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
DKPete |
Skrevet d. 15-11-2011 16:19
|
Bruger
Status:
|
OK Skipper synes heller ikke jeg havde givet det udtryk -
Ha' en god dag/aften ! |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 15-11-2011 16:25
|
Bruger
Status:
|
Hvad angår M55s Indlæg så kan jeg da sagtens indflette et par danske perler fra Nyborg Statsfængsel, men det passer nok ikke herren.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 15-11-2011 16:27
|
Bruger
Status:
|
DKPete skrev:
Ha' en god dag/aften !
I lige måde Pete, og velkommen til
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
DKPete |
Skrevet d. 15-11-2011 16:28
|
Bruger
Status:
|
skipper skrev:
DKPete skrev:
Ha' en god dag/aften !
I lige måde Pete, og velkommen til
Takker & bukker |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 15-11-2011 17:23
|
Bruger
Status:
|
M55 skrev:
skipper skrev
Hvorfor skal mine børn forfølges på grund af deres hudfarve, det er det der er hovedspørgsmålet?
har selv tre store børn ja de er alle over 20 tættere på 30 de har arbejde klarer sig godt, hvorfor mon jo såre simpel konen stillede krav til dem ,lær dansk gå i skole bliv dansker ,glem aldrig din mor bedstemor oldemor var er thaier husk hvor du kommer fra
her i huset støtter vi ikke et fascist parti, skal vi være ærlige forstår vi godt at nogle gør når vi kan læse at Danske kommuner indfører sharia hen over hovedet på borgerne http://www.modspi...ss/?p=1299
vi snupper lige en sag mere
Indvandrer-bandelederen Fisfis får førtidspension på 200.000,- kr. årligt med i fængsel
http://www.180gra...i-faengsel
skipper vores børn skal kunne gå i fred på gaden uden at blive råbt efter, de skal have samme muligheder som alle andre , det er noget som andre indvandrere ikke skal ødelægge grundet deres opførsel eller mangel på samme
kan de ikke forstå det, ja så er der kun en vej og det er ud
Lader til du holder til på lidt suspekte hjemmesider, har du tænkt på at sprede hobbyen lidt og komme ud af skabet?
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 15-11-2011 18:08
|
Bruger
Status:
|
FedeFinn skrev:
skipper skrev:
@ FedeFinn.
Jeg har skam læst dit Indlæg, selvom det var en kopi af noget en anden havde sagt.
Men spørgsmålet kan så være hvorfor du bragte det?
Gu er du racist, og det burde du ikke være hvis du tænker lidt nærmere over det, så hvorfor bære ved til bålet.
du er sku da udenfor pædagogisk rækkevidde
slut med dig herfra
Ja den er go med dig din lurendrejer, fis nu tilbage til Balders Blog.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
dardi |
Skrevet d. 15-11-2011 18:09
|
Bruger
Antal indlæg: 256
Status:
|
@skipper
Det kan måske kaste lidt substans i debatten .. men vi har ½ million muslimer i Danmark
og dem jeg har snakket med .. har en helt anderledes dagsorden end de fastboende.
Sorry ... for at tænke .. hvis de nu lige stemte sammen til folketinget...
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 15-11-2011 18:14
|
Bruger
Status:
|
dardi skrev:
@skipper
Det kan måske kaste lidt substans i debatten .. men vi har ½ million muslimer i Danmark
og dem jeg har snakket med .. har en helt anderledes dagsorden end de fastboende.
Sorry ... for at tænke .. hvis de nu lige stemte sammen til folketinget...
Hva fanden er der galt med jer, er I svagt opfattende.
Jeg er sgu da ligeglad med jeres muslimer, I skal bare ikke bruge dem til at forfølge alle andre udlændinge!!
Er den så feset ind?
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
bz |
Skrevet d. 16-11-2011 06:33
|
Bruger
Antal indlæg: 244
Status:
|
Hvem ævler konstant om muslimer siger navnet skipper dig noget
|
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 16-11-2011 14:23
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
skipper skrev:
Hvorfor skal mine børn forfølges på grund af deres hudfarve, det er det der er hovedspørgsmålet?
M55 skrev:
har selv tre store børn ja de er alle over 20 tættere på 30 de har arbejde klarer sig godt, hvorfor mon jo såre simpel konen stillede krav til dem ,lær dansk gå i skole bliv dansker ,glem aldrig din mor bedstemor oldemor var er thaier husk hvor du kommer fra
her i huset støtter vi ikke et fascist parti, skal vi være ærlige forstår vi godt at nogle gør når vi kan læse at Danske kommuner indfører sharia hen over hovedet på borgerne http://www.modspi...ss/?p=1299
vi snupper lige en sag mere
Indvandrer-bandelederen Fisfis får førtidspension på 200.000,- kr. årligt med i fængsel
http://www.180gra...i-faengsel
skipper vores børn skal kunne gå i fred på gaden uden at blive råbt efter, de skal have samme muligheder som alle andre , det er noget som andre indvandrere ikke skal ødelægge grundet deres opførsel eller mangel på samme
kan de ikke forstå det, ja så er der kun en vej og det er ud
skipper skrev:
Lader til du holder til på lidt suspekte hjemmesider, har du tænkt på at sprede hobbyen lidt og komme ud af skabet?
hvilke sider tænker du på |
|
|