Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dobbeltprofiler
AL 48
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 07:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
 Status: Offline

freja skrev:
lindyras skrev:
Hej...kat

Jeg tror at Freja og Tiger er samme person------de skriver altid så pænt om hinandengriner

Mon ikke det bare handler om den dybe respekt vi har for hinanden. Syntes nu ellers han kan være temmelig hård ved mig.

Men nej du har ikke ret i din antagelse, webmaster kan jo bare se på vores IP adresser, når vi skriver sammen, kan han jo spore den, og det vil vise sig at vi sidder i hver for sig, enten her i landet eller i verden.

Sådan så må det vist være på plads ik?

Angående kontrol af IP-adresse, så er det ikke meget værd.
Da jeg ankom til Na Klang, Nong Bua Lamphu, denne gang købte jeg AIS trådløs forbindelse på 500Kb.
Den er "genial",- jeg har næsten hver dag forskellig IP-adresse, og nogle gange bor jeg i Bangkok, andre gange i Australien??
Den har endnu ikke ramt rigtigt.
Andre bruger specialprogram til "sløring",- det behøver jeg ikke.
Mvh.,-Anton
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 07:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

driller Enig med yindee griner Og tiger pas nu på mavesår ? så skal du til doktor uha og er sikker på det var en spøg fra Lindy Grin og det kan være der var noget med dagen i går ? min Ven kom 4 tim. senere fra arbejde i går og var helt oppe rasende så jeg sagde kom nu her og få en ølkrus men rasende nå men så en med guld på da ved ikke det hjalp griner
freja
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 09:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Godmorgen Tiger håber du har sovet godt, det trængte du da vist til min ven.music Ja vi kan jo alle have en dårlig dag. Jeg tror nu, du misforstod lindyras, jeg opfattede det som sjov.
Så søde ven, pas nu på blodtrykket og som Sank skriver, kan du ende med at få et grimt mavesår, også kommer den grimme grimme doktor på besøg.

Vil dog medgive dig, at det kan være trættende i længden, at skulle forklare sig igen og igen. Men tror som sagt ikke, det var ment sådan i dette tilfælde. Men skulle der sidde en eller flere, der har spørgsmål, vil jeg da gerne forsøge, at svare så ærligt jeg kan, ud fra de kriterier jeg har opsat, vedr. beskyttelse af mit privatliv.

Kære yindee jeg blev bare så skuffet, følte mig til grin over måske at have skrevet med en og samme person under flere dæk navne. Så dejligt du ville svare på tråden.

Meget er jeg god til, men IT arh, oh jo, jeg kan de mest elementære ting, men mit niveau ligger vist under middel vil jeg tro. Så hvor vidt man med sikkerhed kan spore en IP adresse, er jeg på bar bund efter AL48’s indlæg, det troede jeg man kunne. Min IP adresse er altid den samme, så vidt jeg lige kan se, hvis jeg altså kigger det rigtige sted.

Jeg er jo deltids ansat af min mand, så derfor arbejder/skriver jeg en del hjemmefra, så slavepiskeren som er hård og ubarmhjertig, kan holde øje med, jeg får lavet noget. sarcasm
yindee
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 14:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

tag det med et smil Freja
hvad skal dit barn hedde er det en dreng eller pige barnedåb på en torsdag, ja hvorfor ikkeskaal
freja
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 15:02
Bruger avatar

Bruger

Nej nej det er sandelig ikke mit barn (desværre).
Undskyld det var en indforstået kommentar mellem lillemanden og mig, vi er jo royalister. Det er kongehuset der holder dåb, da vores invitation må være gået tabt i posten, må vi jo nøjes med tv.Angry
sank
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 17:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Foto Vi må da håbe at nogen har optaget hele dåben på DVD og sender den ud til Pensionisten og Janik Grin
Lindy
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 17:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90

Sank og Lillemanden, som er en dame, = dobbeltprofil?
De er ihverttilfælde som par, gode til at supplere hinnanden. Bare en tanke.music

V.h. Lindy
freja
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 17:37
Bruger avatar

Bruger

Ja Lindy det er de da, men hvad er den underforståede mening med dit indlæg?
JackD
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 21:39

Bruger

Antal indlæg: 596

Ja, min bedre halvdel (altså mig selv når jeg er normal.. ) sad da også og små-hulkede over hele dåbsseancen, Minik og Ivalo, hulk-hulk, vrææææl!

Den indre grønlænder gik amok, indtil min dobbeltprofil - HST - fik stoppet det p.s og JackD så sig nødsaget til at give hele banden en skideballe, hvorefter BOM, TOR, JD, JH, PL, og alle de andre idioter begyndte at blande sig..

Pyh, det er hårdt med alle de profiler.ved ikke

JackD
freja
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 21:55
Bruger avatar

Bruger

Ha ha du er s.. da mere skør, end jeg troede var muligt.
Hvor lang tid bruger du egentlig dgl. På omstillingen af de forskellige personligheder?Grin
JackD
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 22:02

Bruger

Alt for lang tid, det er fulltime!

Foriøvrigt var det mig der sad indeni denne her Channeling weirdo, der hed jeg John, og senere Tom McPherson, Irsk drukkenbolt:

http://www.youtub...M7-jXsI8owkat

JackD
freja
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2011 22:37
Bruger avatar

Bruger

Du Jack prøv næste gang at drikke våd cement "and get really stoned"Grin
lillemanden
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2011 15:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614

Hej lindy
Det er måske fordi vi har været gift i 53 år.hej
lindyras
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2011 16:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Hej Tiger..Freja

Tiger har du haft en dårlig dag .....det var en jokeLove

l.r

...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
tiger
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2011 20:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133

Hey lindyras
Det er bare ok. Det kan da godt være vi lyder som et gammelt sammentømret ægtepar, men desværre er det ikke tilfældet, ikke min beslutning eller ønske. Men sådan er livet, man kan ikke altid få hvad man ønsker sig.
Undskyld hvis jeg forløb mig, men havde haft en rigtig Tycho Brahe dag.
freja
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2011 13:04
Bruger avatar

Bruger

tiger skrev:
Hey lindyras
Det er bare ok. Det kan da godt være vi lyder som et gammelt sammentømret ægtepar, men desværre er det ikke tilfældet, ikke min beslutning eller ønske. Men sådan er livet, man kan ikke altid få hvad man ønsker sig.

Forkert Tiger, fordi alle bevidste eller ubevidst valg også betyder noget andets fravalg, så husk lige at alle handlinger har en konsekvens, og man mister altså noget hver gang man vælger, husk det min ven.
yindee
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2011 15:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

freja skrev:
tiger skrev:
Hey lindyras

Forkert Tiger, fordi alle bevidste eller ubevidst valg også betyder noget andets fravalg, så husk lige at alle handlinger har en konsekvens, og man mister altså noget hver gang man vælger, husk det min ven.

Freja dog Thumb Det er så sandt som det er skrevet, alting koster her i livet , du skal altid være klar til at betale på den ene eller anden måde , thi intet er gratis
lindyras
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2011 17:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Ja Tiger man kan ikke vinde hvergang men-men bare engang imellem havde været godt

l.r.
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
JackD
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2011 18:25

Bruger

freja skrev:
tiger skrev:
Hey lindyras

Forkert Tiger, fordi [b]alle bevidste eller ubevidst valg også betyder noget andets fravalg, så husk lige at alle handlinger har en konsekvens, og man mister altså noget hver gang man vælger, husk det min ven[/b].

Et bevidst valg laver man vel når man er rimelig vågen, og ja, bevidst. Er man ydermere heldig at være moden og voksen, så er der vel ingen grund til at ærge sig over de fravalgte og hvad der måtte mistes af muligheder?

De ubevidste behøver man ikke bekymre sig om, de er nemlig lige præcist ubevidste og dermed aner man intet om dem, og kan dermed heller ikke ærge sig over hvordan de evtl. modsatte ubevidste valg ville udarte sig!

Læs bogen The Dice Man, og begynd at leve livet som et tilfældighedernes spil!

http://en.wikiped...e_Dice_Man

JackD
freja
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2011 18:57
Bruger avatar

Bruger

I dette tilfælde handlede det om et bevidst valg foretaget af en voksen og moden person, til åbenbart senere fortrydelse.

Så dette valg, betød altså bevidst fravalg af noget, man senere gerne ville have haft.

Hvorfor man kan tillade sig at sige at alle handlinger, har en positiv eller negativ konsekvens.
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768