Phuket two-day booze ban for Buddhist holidays to include hotels
|
yindee |
Skrevet d. 28-07-2015 04:44
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
PHUKET: Bars and restaurants across the island will be forced to refrain from selling alcohol on Thursday and Friday (July 30-31) as the nation marks the Buddhist holidays Asarnha Bucha Day and Khao Phansa (Buddhist Lent).
this year the ban will extend to include hotels and resorts, said Phuket City Police Superintendent Col Kraitong Jantongbai.
this year the only places that are allowed to sell alcohol on these two days are duty-free shops at airports.”
-http://www.thephu...-53303.php |
|
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 28-07-2015 11:07
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
Ja forstå det så, turister er ikke velkomne på Phuket mere kun i lufthavnen man gør alt for at generer gæsterne (turisterne) fra politiets og guvernørens side ingen alkohol ingen strandstole.
Og så forstår de ikke at de har nedgang i turismen på Phuket
Thaier er sku ikke for kloge
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 28-07-2015 11:51
|
Bruger
Antal indlæg: 898
Status:
|
Phuket two-day booze ban for Buddhist holidays to include hotels
I følge upålidelige rygter skulle det gælde over alt i Thailand, nul sprut i to dage |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 28-07-2015 11:54
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Godt det ikke er i Sverige.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 28-07-2015 14:19
|
Bruger
Status:
|
I følge upålidelige rygter skulle det gælde over alt i Thailand, nul sprut i to dage
Hvad skrev jeg til sidst
Thaier er sku ikke for kloge
Men her ude på Lars tyndskids marker har vi nu ikke nogen problemer andet end der er nogen der er mere fulde end andre på grund af de har fri i 4 dage i stedet for 1
|
|
|
|
Lindy |
Skrevet d. 28-07-2015 22:06
|
Bruger
Antal indlæg: 90
Status:
|
Aha, altså bare to dage hvor man drikker sin øl af en tekop i stedet for af flasken, no problem.
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 29-07-2015 00:56
|
Bruger
Status:
|
Lindy skrev:
Aha, altså bare to dage hvor man drikker sin øl af en tekop i stedet for af flasken, no problem.
her på Koh Samui kan du roligt drikke af flasken hjemme i private omgivelser
alle barer på øen er og forbliver lukket de to dage |
|
|
|
|
Skrevet d. 29-07-2015 07:25
|
Antal indlæg:
Status:
|
Som simon spies sagde engang, danskere har kun et problem, og det er hvad der er bedst hof eller tuborg. |
|
|
|
IT |
Skrevet d. 30-07-2015 07:26
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
for nogle faranger går verden under hvis de ikke kan købe sprut i to dage hvor sørgeligt
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
Lindy |
Skrevet d. 30-07-2015 20:11
|
Bruger
Status:
|
yindee skrev:
Lindy skrev:
alle barer på øen er og forbliver lukket de to dage |
|
|
|
Lindy |
Skrevet d. 30-07-2015 20:24
|
Bruger
Status:
|
Yindee skrev.
alle barer på øen er og forbliver lukket de to dage.
Det var derfor jeg skrev som jeg skrev. Regler er til for at overskrides, og det bliver de så i den grad i.f.m. højtider i Thailand, for du tror vel ikke selv på at samtlige barer på Samui overholder den regel? det er i hvert tilfælde ikke mit indtryk på mine mange ture til landet. Og til IT, den var sgu for nem, men nej, jeg kan gå i månedesvis uden sprut, men man skal ikke bilde mig ind at jeg ikke kan skaffe det hvis jeg får de lyster, og det være sig helligdage eller ej. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 31-07-2015 01:36
|
Bruger
Status:
|
Lindy skrev:
Det var derfor jeg skrev som jeg skrev. Regler er til for at overskrides, og det bliver de så i den grad i.f.m. højtider i Thailand, for du tror vel ikke selv på at samtlige barer på Samui overholder den regel?
Hej Lindy
For bare et år siden ville jeg have sagt det samme som dig, men tiderne har skiftet, også her på øen, husk! nu er det ikke politiet der har kontrollen men militæret
jeg var en tur rundt på øen i går og der var lukket og slukket på udskænknings stederne, selv de tre smugkroer som jeg kender til var lukket og slukket |
|
|
|
XP |
Skrevet d. 01-08-2015 03:55
|
Bruger
Antal indlæg: 248
Status:
|
livet leves og går videre |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-08-2015 17:19
|
Bruger
Status:
|
Ja hvor dum kan man være meget dum hvis man er thairegeringen Jeg var lige en lille ferietur i Burilam alle falang barer var lukket de store thairestauranter solgte kun vand og sodavand alle faranger piskede rundt i gaderne og forstod ikke en skid Nå men i de små sidegader hos de små thaikøkkener og thaikiosker solgte man sku da bare øl & spiritus til alle der ville betale så vi manglede da ikke noget Men sjovt nok på et 5¤ hotel hvor vi boede havde man tømt minibarene på værelserne Nå problemet blev jo løst henne om hjørnet hos den lokale købmand og til en billigere pris end på hotellet der gik de sku glip af den omsætning store skilte forbød alkohol købt uden for hotellet men her til morgen måtte rengøringen sku nok flytte lidt tomme flasker købt andre steder Laterligt i mine øjne men TJAE
|
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 02-08-2015 06:31
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
Ja hvor dum kan man være meget dum hvis man er thairegeringen
@maichai
du mener al-så at thailand skal lave deres love om, så loven er tilpasset turisterne læs gæsterne
De, den thailandske regering skal efterligne den danske regering som vi jo alle ved, indretter lovene efter hvad landes gæster ønsker, ikke hvad der er godt for den danske befolkning |
|
|
|
|
Skrevet d. 02-08-2015 08:43
|
Antal indlæg:
Status:
|
Det må sgu da være hårdt at være dansker på de alkohol frie dage hva. |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 02-08-2015 09:09
|
Bruger
Status:
|
Det må sgu da være hårdt at være dansker på de alkohol frie dage hva. Næ men lidt surt når man tager på en 5 dages mini ferie i Buriram for at undgå den budistiske larmefest her i landsbyen som ender med en 5 dages bade ferie (se regnvejr hele tiden) og man må blive våd, for at finde lidt væde til indvortes brug Men der er jo ingen som er herre over vejret
|
|
|
|
|
Skrevet d. 02-08-2015 11:49
|
Antal indlæg:
Status:
|
maichai skrev:
Det må sgu da være hårdt at være dansker på de alkohol frie dage hva. Næ men lidt surt når man tager på en 5 dages mini ferie i Buriram for at undgå den budistiske larmefest her i landsbyen som ender med en 5 dages bade ferie (se regnvejr hele tiden) og man må blive våd, for at finde lidt væde til indvortes brug Men der er jo ingen som er herre over vejret
sum num nar |
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 02-08-2015 12:33
|
Bruger
Antal indlæg: 898
Status:
|
sum num nar
@jsh 71
din kommentar er langt under lavmål
Næ men lidt surt når man tager på en 5 dages mini ferie i Buriram
@maichai
loven gælder også i Buriram må jeg foreslå Saudi arabien som næste ferie mål |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 02-08-2015 14:13
|
Bruger
Status:
|
loven gælder også i Buriram må jeg foreslå Saudi arabien som næste ferie mål Nej den gælder ingen steder for små købmænd hverken her eller der så det er latterligt
Og nej jeg skal ikke på ferie uden for Thailand det koster 1900 bath i re-entry
|
|
|