Dobbeltprofiler
|
freja |
Skrevet d. 12-04-2011 17:30
|
Bruger
Antal indlæg: 954
Status:
|
Er det mig, der er naiv eller hvad?
Det fyger med beskyldninger om dobbeltprofiler og jeg skal komme efter dig, ska’ jeg, på stort set alle sider.
Er der hold i disse anklager, er der flere herinde, der har dobbeltprofiler?
I så fald kunne jeg godt tænke mig at oprette en mere, det er jo altid rart med en til at bakke op omkring ens indlæg. (ironisk ment) |
|
|
|
|
bz |
Skrevet d. 12-04-2011 17:49
|
Bruger
Antal indlæg: 244
Status:
|
jeg er uskyldig alle de andre er skyldige |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 12-04-2011 19:41
|
Bruger
Antal indlæg: 596
Status:
|
Dobbeltprofiler er meget almindeligt, især for skizofrene!
Jeg har desværre brugt - og misbrugt alle mine... også dem på DTW...
JackD
|
|
|
|
sam |
Skrevet d. 13-04-2011 01:44
|
Bruger
Antal indlæg: 256
Status:
|
Jeg må nok give JackD ret, der er mange med dobbeltprofiler på alle thairelaterede sider, jeg ved ikke hvorfor-uover at antallet af medlemmer på diverse sider er kunstig højt af den årsag.
Det samme gælder, når man kiggerlemsdatabasen, ikke ret mange vil vedkende sig,hvem man er og hvor man bor til daglig m.v.
Nogle medlemmer bor sågar i Afganistan og andre eksotiske lande. Kig selv efter. |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 13-04-2011 04:40
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
Ja, internettet er sgu en herlig ting. Her kan folk sidde med dobb.profiler og andet godt, - gøre sig kloge og kommentere alt.
Derfor skal man jo også passe gevaldigt på med de gode råd der bliver givet anonymt. - Man ved sgu ikke om det kommer fra en øksemorder på livstid. eller bare fra en der har fået 10år for "småting".
Folk der ikke frivilligt står frem i medlemsregister bør ikke tages seriøst.
Hej,-Anton |
|
|
|
thai |
Skrevet d. 13-04-2011 05:58
|
Bruger
Antal indlæg: 3349
Status:
|
frit valg på alle hylder hvad vil du være i dag hvor vil vil du bo hvem ....hvad...hvor..hvor mange..
du har ret AL48 internettet er sgu en herlig ting |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 13-04-2011 08:39
|
Bruger
Status:
|
Jeg syntes det er helt ok, at en person har en vis form for anonymitet, for selvfølgelig skal man ikke have alle sine personlige oplysninger "flagrende" rundt på nettet.”
Hvad jeg derimod ikke forstår, er hvorfor man har behov for at oprette flere fiktive bruger navne.
Man lærer jo efterhånden de forskellige profiler at kende, så uanset om man hedder sam og kommer fra Hullabulla land eller er Kasper fra Kardemommeby, så er tankerne og følelserne jo alligevel til stede og synlige i ens indlæg, hvilket vel er ideen bag en debatside.
Eller er det i virkeligheden som jack D er inde på, en slags personlighedsspaltning, fordi man på denne måde kan få lov til at bruge sin ”mørke side” få lov til, om I vil, at være en slags Dr. Jekyll and Mr. Hyde uden konsekvenser, få lov til at sige alt det, der i det daglige er politisk ukorrekt.?
Eller er det kort og godt en måde, at få medlemstallet til at stige på?
Normalt deltager jeg ikke i debatter på nettet, men kom ved et tilfælde ”dumpende” ind på en anden thai relateret side, var egentlig i starten kun for at se en rejsebeskrivelse, en kollega havde sat ind, nå ja så var jeg pludselig godt i gang med egne skriverier, hvor jeg har deltaget med de personlige ting, jeg ønskede andre skulle vide om mig, hverken mere eller mindre.
På den måde har jeg nok været naiv, har troet på, at alle kun havde en profil, har troet på, at jeg havde lært ”Kasper, Jesper og Jonathan” at kende ud fra de personlige tanker, de havde ønsket at dele med andre, har troet på at regelsættet for siden blev fulgt.
Men jeg er blevet klogere, jeg er ikke novice mere. |
|
|
|
alene |
Skrevet d. 13-04-2011 10:09
|
Bruger
Antal indlæg: 201
Status:
|
hej freja
de personer som har dobbeltprofiler er de samme som altid sviner andre til
eller de tør ikke sige deres mening selv
min mening om det |
|
|
|
lindyras |
Skrevet d. 13-04-2011 11:51
|
Bruger
Antal indlæg: 735
Status:
|
Hej...
Jeg tror at Freja og Tiger er samme person------de skriver altid så pænt om hinanden
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom... |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 13-04-2011 12:19
|
Bruger
Status:
|
lindyras skrev:
Hej...
Jeg tror at Freja og Tiger er samme person------de skriver altid så pænt om hinanden
Mon ikke det bare handler om den dybe respekt vi har for hinanden. Syntes nu ellers han kan være temmelig hård ved mig.
Men nej du har ikke ret i din antagelse, webmaster kan jo bare se på vores IP adresser, når vi skriver sammen, kan han jo spore den, og det vil vise sig at vi sidder i hver for sig, enten her i landet eller i verden.
Sådan så må det vist være på plads ik? |
|
|
|
sank |
Skrevet d. 13-04-2011 13:05
|
Bruger
Antal indlæg: 1828
Status:
|
Ja jeg er jo snart medlem alle steder så jeg har ikke samme profil på alle fora ?? For selvom det lyder utroligt så kunde jeg ikke huske de lok ind fra hinanden så det jeg startede med har jeg så vendt om nogen steder men ikke for at skjule mig |
|
|
|
bamsen |
Skrevet d. 13-04-2011 14:29
|
Bruger
Antal indlæg: 1138
Status:
|
hahaha
jeg tror nu ikke at der er så mange dobbelt profiler.
Der kom mange inde på dtw for mange år siden og oprettede dobbelprofiler.
Fordi de måske havde glemt kode ord,så i stedet for at få et ny,ja så lavede man bare en ny profil,det kan man også se deinde.
men det har de vist stoppet nu.
Jeg har godt nok ikke prøvet det.
Men selv deres nye admin laze/ezal fik en ny profil,men de har af gode grunde slettet han gamle navn laze.
Men jeg tror også at folk har /bruger en dobbelt profil til at være en grum en,og så den søde og rare på den anden.
|
|
|
|
sank |
Skrevet d. 13-04-2011 14:51
|
Bruger
Status:
|
Ja ja bamsen nu er jeg jo altid sød og rar over for dig på alle mine profiler |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 13-04-2011 14:56
|
Bruger
Antal indlæg: 596
Status:
|
Jeg har kun 1 profil, vel også rigeligt, og jeg har intet imod at være en dum skid!
Skønt at bruge nettet til at lufte sin skygge aka bedre mørke halvdel...
JackD |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 13-04-2011 16:57
|
Bruger
Status:
|
JackD skrev:
Jeg har kun 1 profil, vel også rigeligt, og jeg har intet imod at være en dum skid!
Skønt at bruge nettet til at lufte sin skygge aka bedre mørke halvdel...
JackD
Ok det er altså både kendt og til dels acceptabelt at have en dobbeltprofil, en provokerende og en venlig version, er det sådan jeg skal forstå det?
Men hvorfor, kan man ikke skrive både positive og negative indlæg under samme profil, hvad er man bange for? Er man stor nok til at skrive provokerende indlæg, er man vel også så voksen, at man kan tage de verbale øretæver det evt. måtte gi’.
Er du kommet til Danmark igen sank, så velkommen hjem. Sank når jeg snakker dobbeltprofiler, drejer det sig om flere profiler på samme debatside.
Jo jo Jack D ingen er vist i tvivl om, at du tør stå ved dine meninger, og hatten af for det. Men den (normalt) fraspaltede dæmoniske side af ens personlighed, som indimellem overtager rollen som debattør, skal jo nødigt trække sjælen ud af de andre læsere, og efterlade dem helt amputeret. |
|
|
|
sank |
Skrevet d. 13-04-2011 18:16
|
Bruger
Status:
|
Jo freja jeg er hjemme igen og fryser men bare der kommer lidt sol går det vel ?? ja jeg er klar over det med profiler men som jeg skriver så er jeg jo altid sød |
|
|
|
tiger |
Skrevet d. 13-04-2011 20:35
|
Bruger
Antal indlæg: 133
Status:
|
Lindyras du skriver
”Hej...
Jeg tror at Freja og Tiger er samme person------de skriver altid så pænt om hinanden”
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor f..... skal jeg altid på en eller anden måde, fedtes ind i det Freja skriver om, er det når argumenterne svigter, det er dog utroligt. Gu’ omtaler jeg hende i pæne vendinger, har ikke grund til andet, hun er min faste legekammerat. Hvis din smiley betyder, det skal opfattes som en morsomhed, undskylder jeg, men jeg kan være i tvivl, det er jo ikke første gang, jeg bliver kædet sammen med hendes adresse, trods det at det modsatte mange gange er blevet oplyst. Jeg bliver gal i skalden over, at nogle ikke forstår og respektere, at man godt kan holde af en anden på afstand, samt give udtryk for dette..Uden at man derfor straks bliver udråbt som en kloning.
Freja behøver sandelig ikke hjælp udefra, men det gør jeg åbenbart. Vil webmaster venligst snart trace min IP address, så vi en gang for alle kan få slået fast, hvor i verden vi befinder os, når vi skriver.
Kan forsikre jer for, jeg ikke kryber ned på det plan, jeg har åbenbart nok at gøre med bare en profil.
Har bare haft en lorte dag, som forstærker vreden i mit budskabet
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 14-04-2011 03:06
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
sam skrev:
Jeg må nok give JackD ret, der er mange med dobbeltprofiler på alle thairelaterede sider, jeg ved ikke hvorfor-uover at antallet af medlemmer på diverse sider er kunstig højt af den årsag.
Det samme gælder, når man kiggerlemsdatabasen, ikke ret mange vil vedkende sig,hvem man er og hvor man bor til daglig m.v.
Nogle medlemmer bor sågar i Afganistan og andre eksotiske lande. Kig selv efter.
hej sam
hvad med dig selv
din profil er tom
hvorfor skal andre oplyse navn og adresse når du ikke selv gør/vil det |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 14-04-2011 03:11
|
Bruger
Status:
|
tiger skrev:
Lindyras du skriver
”Hej...
Jeg tror at Freja og Tiger er samme person------de skriver altid så pænt om hinanden”
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor f..... skal jeg altid på en eller anden måde, fedtes ind i det Freja skriver om, er det når argumenterne svigter, det er dog utroligt. Gu’ omtaler jeg hende i pæne vendinger, har ikke grund til andet, hun er min faste legekammerat. Hvis din smiley betyder, det skal opfattes som en morsomhed, undskylder jeg, men jeg kan være i tvivl, det er jo ikke første gang, jeg bliver kædet sammen med hendes adresse, trods det at det modsatte mange gange er blevet oplyst. Jeg bliver gal i skalden over, at nogle ikke forstår og respektere, at man godt kan holde af en anden på afstand, samt give udtryk for dette..Uden at man derfor straks bliver udråbt som en kloning.
Freja behøver sandelig ikke hjælp udefra, men det gør jeg åbenbart. Vil webmaster venligst snart trace min IP address, så vi en gang for alle kan få slået fast, hvor i verden vi befinder os, når vi skriver.
Kan forsikre jer for, jeg ikke kryber ned på det plan, jeg har åbenbart nok at gøre med bare en profil.
Har bare haft en lorte dag, som forstærker vreden i mit budskabet
rolig nu tiger
indrøm det bare du er lige som mange andre lun på vores freja , men hun er optaget desværre
til Freja
en Freja på siden er nok tænk sig hvor mange skideballer vi kunne få hvis der var to |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 14-04-2011 03:21
|
Bruger
Status:
|
til os alle
der er kun 1 der har dobbelt profiler på siden som jeg kender til ,og det er mig selv sagde hunden
mine profiler er
Yindee
Thai-dk
Web
AD som jeg deler men en amin
nu er det en eller to som er lidt sure på mig for tiden...(intet nyt under solen )
dem som er sure på mig har fået den gode ide at jeg har i følge de sidste rygte har 7 til 9 profiler her på siden
så for guds skyld vær ikke enig med mig ,for så er du en af mine profiler |
|
|