|
Kammeraters alder i Thailand
|
| soi7 |
Skrevet d. 17-12-2025 00:27
|

Bruger
Antal indlæg: 360
Status:
|
Hejsa,
Det er bare lidt et lidt sjovt emne, det her..øhhh meeen , men når vi er i Thailand af og til, ( jeg er jo kun turist), ja så møder jeg/du jo selvfølgelig også nye personer hver gang, fx. på en bar over et glas øl eller flere øl...,,,og vi får nogle rigtig gode og hyggelige dybsindige snakke om alverdens ting og det er jo rigtig fedt, jeg er jo ikke selv pensionist , der er vist mange år til, men- det er altså ret godt at danne venskaber eller blot relationer og have dybe samtaler med folk der er fx. 70-80-90 år gamle man møder på barer fx. har jeg haft 1000 vis af dem..
Min pointe er at det faktisk er mega synd at dette vel aldrig kunne ske i Danmark ?...
I Thailand er der bare nærmest ikke nogle grænser, alle er jo faktisk lige, og selv om jeg fx. kun er 50 år kan jeg nemt blive ven med en i Thailand på 80 år, men det kan nærmest ikke være velset i Danmark ? måske fordi dem i Danmark på 70-80 år allerede virker mega gamle, men i Thailand gør varmen bare de lidt ældre meget mere friske. |
|
|
|
|
|
|
| Thaihans |
Skrevet d. 17-12-2025 16:19
|

Bruger
Antal indlæg: 578
Status:
|
Når Danskere befinder sig i udlandet finder de næsten altid sammen med andre fra DK hvorfor ved jeg ikke men jeg har oplevet det samme son dig soi7  |
|
|
|
|
| skipper |
Skrevet d. 17-12-2025 19:44
|

Bruger
Antal indlæg: 3907
Status:
|
Jeg tror Thaihans er inde på noget rigtigt der, det har ikke så meget med alderen at gøre men nok mere at vi er danskere.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
|
| soi7 |
Skrevet d. 26-12-2025 22:01
|

Bruger
Antal indlæg: 360
Status:
|
@ skipper /Thai Hans
Jeg har stor glæde ved at møde danskere der er ældre, sjove historier derfra.sikkert løgn det meste  |
|
|
|
|
| IT |
Skrevet d. 28-12-2025 13:47
|

Bruger
Antal indlæg: 1851
Status:
|
soi7 skrev:
@ skipper /Thai Hans
Jeg har stor glæde ved at møde danskere der er ældre, derfra. Sikkert det meste 
hej soi 7 jeg kommer ikke i det danske miljø for du har nemlig ret der fortælles lidt for mange sjove historier og det meste er løgn
der er også lidt for mange der har en blakket fortid og nu tid
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
|
| skipper |
Skrevet d. 29-12-2025 19:42
|

Bruger
Antal indlæg: 3907
Status:
|
Nu begynder det at lyde lidt sjovt.
Blakket fortid og nutid
Jeg har snakket med mange danskere derude gennem årene, og ikke alle var nogen at omgåes med til dagligt.
IT har ret i at man skal på visse typer derude, de kan stille til problemer.
Men normalt set er det bare at snakke med mennesker, og så lade det blive med det.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
|
| thai |
Skrevet d. 30-12-2025 10:36
|

Bruger
Antal indlæg: 3613
Status:
|
skipper skrev:
Nu begynder det at lyde lidt sjovt.
Blakket fortid og nutid 
Jeg har snakket med mange danskere derude gennem årene, og ikke alle var nogen at omgåes med til dagligt.
IT har ret i at man skal på visse typer derude, de kan stille til problemer.
Men normalt set er det bare at snakke med mennesker, og så lade det blive med det.
Blakket fortid hvem dog ja vi kan jo starte med en vi gamle kender den første ejer af Copenhagen bar og hans 5 venner som i var fine i kanten heroin handel |
|
|
|